חפש בבלוג זה

יום שני, 20 בינואר 2014

תנאי השימוש


לימודי הנדסה – חדשות עולם ההנדסה והלימודים 
ברוך הבא לבלוג לימודי הנדסה – חדשות עולם ההנדסה והלימודים (להלן: "הבלוג"). השימוש באתר ובתכנים המוצגים בו כפוף לתנאי השימוש המפורטים להלן. אנא קרא תנאים אלה בעיון ובקפידה. אינך חייב להסכים לתנאי שימוש אלו אך אם אינך מסכים להם, הינך נדרש לצאת מהאתר ולא לעשות בו כל שימוש. תחילת השימוש באתר מעידה על הסכמתך ואישורך לתנאי שימוש אלו. תנאי שימוש אלה מנוסח מטעמי נוחות בלשון יחיד זכר, אולם הוא מתייחס לשני המינים וכן לתאגידים וגופים משפטיים אחרים בצורה שווה. אני רשאי לסגור את האתר ו/או לשנות את מראהו,מבנהו וזמינותם של השירותים הניתנים באתר, וזאת ללא כל צורך להודיע לך על כך מראש. על כן, לא תהא לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה. השימוש באתר ובתכנים שבו ניתנים לשימוש כמו שהם וללא כל התחייבות או אחריות. השימוש בתכנים ובשירותי האתר ייעשו על אחריותך הבלעדית והמלאה. אני לא מתחייב כי התכנים באתר יהיו מעודכנים בכל עת. אני לא מעוניין לקבל ממך כל מידע שהינו סודי או מוגן על ידי זכויות כלשהן. על כן, ההתייחסות לכל מידע שתמסור לחברה באמצעות האתר או בכל אמצעי אחר לצורך פרסום תהיה כאל מידע לא סודי. דע, כי במשלוח תכנים ומידע לפרסום , הנך מקנה לי רשיון חינם שאינו מוגבל בזמן, להציג, לשכפל, להעתיק, להפיץ, לשווק ולעשות בתכנים ובמידע כל שימוש אחר לפי שיקול דעתי. משמעותו של דבר היא שאינך זכאי, ולא תהיה זכאי בעתיד, לכל תשלום שהוא בגין תכנים כלשהם שתמסור לי. קניין רוחני מלוא זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר ובכל חלק בו אסור לשימוש פומבי, להעתקה או שיכפול או מסירה לצד שלישי. עבור כל שימוש חובה לקבל את הסכמתי בכתב ומראש. האתר הינו לשימוש אישי ואין לעשות בו שימוש מסחרי. תכנים כלכליים כל החלטה בדבר השימוש בתכנים הכלכליים שתמצא באתר, תיעשה באחריותך בלבד. קישורים ופרסומות אין החברה מתחייבת כי כל הקישורים והפרסומות באתר שימצאו באתר יהיו תקינים, מהימנים ועדכניים. אני לא אשא בכל אחריות בכל המשתמע מכך.אני לא אחראי לכל נזק שיגרם משימוש בתכני האתר בין אם הנזק ישיר או עקיף. הפסקת שימוש ושיפוי אני רשאי, לפי שיקול דעתי, להפסיק פעילותו של כל משתמש בשירותי האתר, אם לא יעמוד בתנאי מתנאֵי הסכם זה. היה ויפר משתמש תנאי שימוש אלה, אהיה, לפי שיקול דעתי, זכאי לחשוף את שמו והפרטים הידועים לה אודותיו בכל הליך משפטי, אף אם לא יינתן צו שיפוטי המורה על כך. המפר את תנאי השימוש ישפה אותי בגין כל נזק או הפסד כתוצאה מהפרה זו לרבות שכ"ט עו"ד והוצאות משפט. השימוש במידע ושליחת חומר פרסומי, דיוור ללקוחות ושליחת הודעות sms כל המידע אשר תמסור בבלוג ישמר במאגרי המידע שלי. בהסכמתך לקבל דיוור, הינך מאשר קבלת דיוור הן בדואר אלקטרוני והן באמצעות הודעות sms ו/או בכל אחד מאמצעי ההתקשרות שמסרת, מבלוג והן מהמוסדות לימוד אשר רשומות באתר הלימודים. אני רשאי להעביר את המידע לצד שלישי ו/או מי מטעמי על מנת לשלוח אליך חומר פרסומי, דיוורים אלקטרונים, הודעות SMS נושא הקשור ללימודים לפי שיקול דעתי אני ומוסדות הלימוד המפרסמות באתר תהיינה רשאיות לפנות אליך בכל אמצעי התקשרות שמסרת באתר, לרבות דיוור אלקטרוני, הודעות sms וכל אמצעי התקשרות אחר ולהציע לך שירותים ו/או מוצרים נוספים. במידה ואינך מעוניין לקבל חומר פרסומי כמתואר לעיל, יש לפנות בכתב לבלוג ולבקש להסירך ממאגר המידע. בכל שאלה הנוגעת לשימוש באתר ניתן לפנות להנהלת האתר, בדוא"ל: blackwolfy75@gmail.com אנו מאחלים לך שימוש מהנה באתר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה