חפש בבלוג זה

יום שני, 20 בינואר 2014

הנדסה – גלו עולמות חדשים

הנדסה – גלו עולמות חדשים
מקצוע ההנדסה היה תמיד פופולרי ונחשב לאחד המקצועות המבוקשים ביותר עם אפשרויות רבות ומגוונות של קריירה. עם מספר תחומי ההתמחות, למהנדסים תמיד יהיה ביקוש רב. עם מסחור פורח וכלכלה העולמית, הביקוש יהיה גבוה בהרבה בשנים הקרובות. הנה כמה מהאפשרויות הפופולריות של ההנדסה:

הנדסת מכונות:

זה זרם מאוד פופולרי להנדסה הקשור לייצור ועיצוב של כלים, מכונה, חלקים וציוד מכאני אחר, מהנדסי מכונות הקשורים בתכנון, פיתוח, הבנייה, ייצור, התקנה, ההפעלה והתחזוקה של מכונות וציוד הדרושים בתעשיות שונות. העבודה של מהנדס מכונות היא מאוד מאתגרת כמו שהם נדרשים לייצר כלים חדשים לפי דרישה של התעשייה. בעת תכנון וביצוע של מוצר מסחרי שהם צריכים לקחת את כל ההיבטים העסקיים והשיווקים בחשבון כדי לוודא שהמוצר הוא לפי הדרישה ובכל זאת במחיר סביר. בתוך הנדסה זו יכולים להיות התמחויות נוספות כמו הנדסת רכב, תיכון ועיצוב מוצר, הנדסת ייצור וכו. הם יכולים לעבוד בתעשיות רבות, כולל תעשיות פרטיות או ציבוריות ובמגזרים שונים והעבודה שלהם משתנית לפי ענף ותפקוד

הנדסת בניין /אזרחי:

מציעה קריירה דינמית בתחום תכנון והעיצוב של ערים ועיירות. הנדסת בניין כוללת תכנון, עיצוב וביצוע עבודות מבניות בעיקר עבודות ציבוריות כמו כבישים, גשרים, מנהרות, בניינים, שדות תעופה, סכרים, עבודות מים, ביוב, נמלים, וכו '. שיפור התשתיות בערים גדולות וקטנות, הביא ל ביקוש בקנה מידה גדול של מהנדסי בניין. רצוי שמהנדס הבניין לא יהיה רק בעל רמה גבוהה של ידע הנדסי אלא גם בעל כישורי ניהול ופיקוח, היות ותפקידם כרוך בהתמודדות עם לקוחות, אדריכלים, פועלי שטח וכו' התמחויות נוספות בתחום ההנדסה הבניין לרבות משאבי מים,בנייה סביבתית, תחבורה הנדסית וכו 'התואר ראשון בהנדסה הוא הדרישה המינימאלית להיות מהנדס אזרחי מוסמך.

הנדסת חשמל אלקטרוניקה:

זהו אחד התחומים המגוונים ביותר בתחום ההנדסה. הוא מקושר עם אזורים אחרים, כולל תקשורת, אלקטרוניקה, חשמל, עיבוד אותות, מחשבים וכו 'זה הוא ענף המשתנה ללא הרף ממוצרי חשמל ביתי לשנאים ענקים, ומכונות חשמל, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה קשורה עם כל דבר. יש ביקוש רב של מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה כפי שהם נדרשים על ידי תעשיות ייצור כל משק הבית והמכשירים משרדיים כמו מקררים, טלביזיות, מחשבים, מיקרוגל וכו ',. ישנם מספר תחומי ההתמחות בתחום זה כולל תת זרמים כמו-אלקטרומגנטיות, מערכות תקשורת, מכשור, בקרה, מיקרואלקטרוניקה, עיבוד אותות, וכו'

הנדסת תוכנה:

מהנדסי מחשבים נמצאים בביקוש רב היום בכל רחבי העולם. עם ההתפשטות של ה-IT כמעט בכל מגזר כגון: תעשיות, בריאות, ממשל, יש ביקוש גובר למוצרים ושירותים חדשים. כתוצאה מכך, קיים ביקוש עצום לאנשי מקצוע הנדסת תוכנה לפיתוח רכיבים מהירים יותר, מערכות תקשורת חדשות ותוכנה. מהנדסי תוכנה עוסקים בעיצוב ופיתוח של תוכנות, כולל משחקי מחשב, עיבוד תמלילים ויישומים עסקיים, מערכות הפעלה והפצה ברשת. רצויים שתלמידים המבקשים לפתח קריירה בתחום מדעי מחשב והנדסה צריכים בסיס חזק במתמטיקה ומדעי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה